Педагогіка і психологія

Психологія

Куратор: Хоменко Олена Анатоліївна, o.khomenko@kubg.edu.ua

розробила та впровадила навчальні модулі очної та дистанційної форми навчання.

 

Автор Назва модуля Кількість годин в сертифікаті
1 Хоменко О.А. “Психологія творчості в педагогічній діяльності” , 20
2 Хоменко О.А. ““Мотивація в діяльності освіті” , Хоменко О.А., 20
3 Хоменко О.А. “Керування емоціями і поведінкою в професійній діяльності”, 20
4 Хоменко О.А. Хоменко О.А., “Професійно-особистісне зростання педагогів” 20
5 Хоменко О.А. “Основи медіаграмотності” 20
6 Хоменко О.А. Розвиток емоційної сфери дітей дошкільного віку 20
7 Наумова В.Ю. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: організаційно-управлінський аспект 20
8 Наумова В.Ю. Педагогічна діагностика: технологія розробки тестових завдань і тестів” 20

Тренінги (Модулі психолого-педагогічного напряму)

  •  Профілактика емоційного та професійного вигорання (тренінг): ознайомлення
    слухачів з поняттями емоційне та професійне вигорання, виявлення симптомів та
    розробка шляхів самодопомоги.
  •  Розвиток комунікативних компетентностей у педагогічних працівників
    (тренінг): опанування навичками ефективного міжособистісного спілкування та
  • Професійно-особистісне зростання педагогів (тренінг): актуалізація
    професійного потенціалу педагогів, визначення внутрішніх ресурсів  професійного
    зростання, формування професійної компетентності педагога
  •  Основи медіа грамотності (тренінг): формування у педагогічних працівників
    певних знань і умінь з основ медіаосвіти, медіапедагогіки та аудіовізуальної грамотності.
  •  Мотивація професійної діяльності педагога (тренінг): сприяти формуванню
    мотивації професійної діяльності сучасного педагога, активізувати внутрішні ресурси
    педагога до самореалізації у своїй професії, стимулювати бажання на підвищення свого
    професійного рівня та дослідити внутрішні психічні чинники, удосконалення методів і
    прийомів роботи.
  •  Тренінг керування емоціями й поведінкою у професійній діяльності: розвиток
    емоційної компетентності, досягнення усвідомленої гнучкості в управлінні власними
    емоційними реакціями та інших, що дозволяє впевнено рухатися в світі емоційного
    вибору, підвищення толерантності до невдач та невизначеності, конструктивне ставлення
    до помилок.