Науково-дослідна робота в експериментах регіонального рівня

  1. «Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства» у навчальних закладах Києва для забезпечення дослідно – експериментальної роботи Київського університету імені Бориса Грінченка та СЗШ №81 м. Києва” ( 2014-2021 рр.)
  2. Регіональний експеримент “Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі”  (посилання) (2015-2021 рр.) гімназія №179, спеціальна загальноосвітня школа­інтернат №11, гімназія № 290, спеціалізована школа № 264, спеціалізована школа № 234, гімназія № 143, спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 4, Києво-Печерський ліцей № 171 «Лідер»,
  3. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі 2012 – 2022 рр. СШ № 277 гімназія № 257 «Синьоозерна», СШ №252, гімназія №167, гімназія № 39, СЗШ № 180, СШ № 173, СЗШ № 250, СЗШ № 249, СЗШ № 8, Український колеж ім . В.О. Сухомлинського (СШ № 272), ПЛ НТУУ “КПІ”
  4. Упровадження допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗНЗ НВК № 240 «Соціум» (2017 – 2021 рр)
  5. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (2016 – 2021рр) СШ № 277 гімназія № 257 «Синьоозерна», СШ №252, гімназія №167, гімназія № 39, СЗШ № 180, СШ № 173, СЗШ № 250, СЗШ № 249, СЗШ № 8, Український колеж ім . В.О. Сухомлинського (СШ № 272), ПЛ НТУУ “КПІ”, СЗШ № 292, гімназія № 107 “Введенська”,СЗШ № 170, СШ
  6. «Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі» (2015-2019) гімназія № 39, СШ № 207, СЗШ № 249, СШ № 250, СЗШ №263 імені Євгена Коновальця, СШ № 313
  7. «Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи» (2015 – 2019 рр.) Вечірня (змінна) спеціальна школа І-ІІ ступенів № 27

Leave a Reply