Інститут післядипломної освіти Кафедра природничо-математичної освіти і технологій Шановні колеги, запрошуємо на круглий стіл (онлайн) “Досвід використання дистанційних технологій в освіті в умовах воєнного стану”
-
-
Плейлисти з математики та біології для учнів на нашому Ютуб каналі
Кожного тижня викладачі кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка проводять консультації для учнів. З відеозаписами старшого викладача Олексюк
-
13.05.2022 “Використання цифрових інструментів для створення тестів”
13.05.2022 року майже 50 педагогічних працівників з усієї України долучилися до вебінару “Використання цифрових інструментів для створення тестів” старшого викладача кафедри Косик Вікторії Миколаївни, на
-
Вебінар 13.05.2022 “Компетентність та компетентнісні задачі в умовах реалізації НУШ”
Актуальною темою для вчителів є запровадження компетентнісного підходу в умовах НУШ. Вебінар для вчителів “Компетентність та компетентнісні задачі в умовах реалізації НУШ” зібрав 30 вчителів
-
Проєкт для учнів з вивчення фізики
Пишаємось проєктом для учнів з вивчення фізики https://phys.weblium.site/home/7-1, розробленого Вадимом Володимировичем Гавронським, старшим викладачем кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
-
Новини нашого наукового життя. Кафедральна монографія
З радістю повідомляємо про випуск монографії “Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога” до написання якої долучились фахівці кафедри природничо-математичної
-
Міжнародна співпраця
У рамках співпраці Німецького університету прикладних наук в Ашаффенбурзі та Київського університету імені Бориса Грінченка доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського
-
Заходи кафедри ПМОТ для вчителів. учнів в умовах війни
За покликанням Ви знайдете оголошення про вебінари, їх записи, корисні посилання тощо