Шановні колеги!
Пропонуємо вашій увазі навчально-методичний посібник «Столична освіта: якість в умовах воєнного стану. Порадник IV. З досвіду роботи освітян міста Києва».
У пораднику представлено досвід роботи освітян міста Києва під час війни.
Окреслено особливості організації роботи закладу освіти в умовах воєнного стану.
Подано практики освітян із забезпечення якості освіти та формування наукової еліти України.
Представлено результати моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів і способи подолання освітніх розривів.
Зібрано рекомендації зі збереження й відновлення внутрішніх ресурсів учасників освітнього процесу.
Запропоновано форми безперервного професійного розвитку педагогів.
Для вчителів, керівників закладів освіти, учнів, батьків, методистів методичних кабінетів та обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.
Досвід вчителів щодо роботи в дистанційному форматі
- Ходзицька І.Ю. , вчитель трудового навчання ЗНЗ І-ІІІ ст. «СЗШ № 243»
Подільського району м. Києва Тема. Візуалізація навчального контенту - Кириченко О.О, вчитель трудового навчання школи І-ІІІ ст. № 238 Деснянського району м. Києва Форми контролю знань та оцінювання навчальної діяльності учнів
- Пірог А.Г., вчитель трудового навчання гімназії 267 Інтерактивна дошка «Padlet» — цікавий ресурс для мотивації учнів до навчання
- Рябих С.М., вчитель географії гімназії 267. Досвід викладання географії в умовах дистанційного навчання
- Трудове навчання у проєкті «Відкритий урок» на телеканалі «Київ» У скарбничку вчителя