STEM лабораторія вчителя: онлайн навчання

Автор проєкту – Воротникова Ірина, виграла індивідуальний грант  House of Europe (House of Europe Opportunities 2021/2022) для реалізації  проєкт “STEM лабораторія вчителя: онлайн-навчання”.

  • Експерт і консультант проєкту – Olga Dziabenko, спеціаліст з впровадження інноваційних технологій навчання в лабораторії Університету Деусто (Іспанія). Ольга Дзябенко є відомим міжнародним фахівцем  з організації і реалізації проєктів із впровадження інновацій в освіті, зокрема STEAM, таких як Next-Lab (H2020, 731865), Go-lab (FP7, 317601) зі створення Go-lab екосистеми та підтримки вчителів щодо впровадження інноваційних методів, організації дистанційного навчання inSteam (2019-1-ES01-KA201-06421), TIWI (2018-1-LT)!-KA201-047065), Moped (586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP)  та ін.
  • Мета проєкту: професійний розвиток вчителів,  формування предметно-методичних та цифрових компетентностей проведення практичних і лабораторних робіт з використанням ІКТ, реалізація проєктів STEM онлайн, використання систем підтримки дистанційного навчання для організації співпраці  та проєктної діяльності учнів онлайн.

Реалізація проєкту:

Проведення майстер-класів та вебінарів для вчителів:

    • 11.11.2021 о 16.00 V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, ІННОВАЦІЇ» Сайт конференції  Сертифікати учасників 

Вебінар «STEM лабораторія вчителя: онлайн навчання»

Доповіді:

Майстер класи:

Реєстрація на майстер- класи Ольги Дзябенко та дистанційний курс “STEM лабораторія вчителя: онлайн навчання”  (Форма реєстрації)

Сесія 1. Грудень. Принцип справедливості за дизайном: принципи UDL (універсальний дизайн для навчання) В класі STEM.

Презентація Дзябенко Ольги  “STEM в інклюзивному з елементами дослідницького навчання середовищі школи

Оцінювання майстер- класу (анонімне)

Сесія 2. Січень. Ваш перший навчальний простір для дослідження: Використання запитів у STEM-класі.   Екосистема Go-Lab на основі Inquiry-Based Science Learning.

Сесія 3. Лютий. Практика соціальної інклюзії – дослідження на основі запитів у STEM-класі.

Презентація Дзябенко Ольги Практика соціальної інклюзії – дослідження на основі запитів у STEM-класі.

Відеозапис https://youtu.be/wiSpO4gVCb4

Результати навчання:

  • Характеризувати соціальні інклюзивні характеристики;
  • Використовувати соціальні інклюзивні підходи;
  • Створювати навчальний простір/урок для інклюзивного запиту

Опитування

Участь в майстер-класах – безкоштовна для всіх учасників. 

Навчання є безкоштовним:

  • для освітян міста Києва (крім приватних закладів)
  • для учасників з інших областей України та приватних закладів міста Києва безкоштовно протягом реалізації проєкту (до 14 квітня 2022 р.).

Всі матеріали будуть адаптовані та представлені в дистанційному модулі українською мовою.

За результатами навчання Ви отримаєте

  • за умови реєстрації та участі – електронний сертифікат учасника(учасниці) майстер-класу (ів)
  • за умови навчання і виконання завдань майстер класів – електронний сертифікат про підвищення кваліфікації на 30 годин Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
  • матеріали майстер-класів буде розміщено:

 Тьютор, модератор: Воротникова Ірина, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед.наук, доцент, i.vorotnykova@kubg.edu.ua/

ПРОГРАМА МАЙСТЕР-КЛАСІВ

Сесія1. Принцип справедливості за дизайном:  принципи UDL (універсальний дизайн для навчання) в класі STEM

Автор: Olga Dziabenko

Дата: 21 грудня 2021 року, вівторок

Час: 15.00 (за Київським часом)

Місце: покликання буде надіслано на електронну пошту за 1 день до початку заходу

Передумови сеансу: немає

Результати навчання:  після цієї  сесії вчителі матимуть можливість:

  • розуміти інклюзію в класі і в суспільстві;
  • розуміти і пояснювати принципи UDL;
  • використовувати принципи UDL в класі;
  • перетворювати традиційний навчальний дизайн в інклюзивний.

Розклад:

25′ – State-of-art

20′ – справедливість,  рівність  та  інклюзія

30′ – принципи UDL в класі

15′ – обговорення, запитання та пояснення домашнього завдання

·         Сесія 2. Ваш перший навчальний простір для дослідження:  Використання запитів у STEM-класі.   Екосистема Go-Lab на основі Inquiry-Based Science Learning.

 

 Автор: Olga Dziabenko

Дата: 25 січня 2022, 

Час: 15.00 (за Київським часом)

Місце: покликання буде надіслано на електронну пошту за 1 день до початку заходу

Результати навчання:  після цієї  сесії вчителі матимуть  можливість:

  • розуміти підхід до навчання на основі запитів;
  • пояснювати, що таке навчальний простір для досліджень (ILS)/ Урок;
  • використовувати екосистему Go-Lab (платформа обміну та підтримки, платформа для створення та навчання);
  • створити обліковий запис Graasp;
  • отримати навички додавання елементів до ILS.

Розклад:

15′ –навчання на основі запитів

10′ – екосистема Go-Lab

50′ – Платформа Graasp, ILS та її елементи

15′ – Обговорення, запитання та пояснення домашнього завдання

Сесія 3: Практика соціальної інклюзії – включення в клас STEM-дослідження

Автор: Olga Dziabenko

Дата: 22 лютий 2022, 15.00,

Час: 15.00 (за Київським часом)

Місце: покликання буде надіслано на електронну пошту за 1 день до початку заходу

Передумови сесії: участь у сесії 1 та  2, подання завдання

Результати навчання:  після цієї  сесії вчителі матимуть можливість:

  • описати соціальні інклюзивні характеристики;
  • використовувати соціальні інклюзивні підходи;
  • створити інклюзивний простір для навчання на основі запитів / урок.

Розклад:

10′ –  визначення соціальної  інклюзії

50′ – соціоекономічний, культурний, відкритий підходи до шкільної освіти

15′ – найкращі практики впровадження в STEAM програмах

15′ – Обговорення, запитання та пояснення домашнього завдання