З вересня місяця продовжилися зйомки телеуроків для учнів 7-9-х класів, які навчаються дистанційно. До проєкту «Відкритий урок» доєдналися викладачі та методисти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та кращі вчителі київських закладів освіти.
Поміж інших предметів записано телеуроки з предмета «Трудове навчання». Над розробкою цих уроків працювала творча група, до якої увійшли: Людмила Рак — методист НМЦ професійного розвитку педагогічних працівників Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та учителі м. Києва: Оксана Кириченко, Світлана Ткачова, Наталія Кольчус, Світлана Ільяш, Катерина Петренко та Олена Романенко.
Зрозуміло, що телеуроки не можуть замінити «живе» спілкування учителя з учнями, але вони можуть допомогти учителю під час дистанційного формату навчання. Їх можна рекомендувати учням у якості додаткового матеріалу під час виконання творчих проєктів — вони доступні в соцмережах телеканалу «Київ» (Ютуб-канал, Фейсбук). Також телеуроки можуть бути поштовхом для вчителів до створення власних авторських уроків.
Завершилися зйомки і вже доступні для перегляду в ефірі телеканалу «Київ» та на Ютуб-каналі телеуроки з п’яти проєктів: «Сумка-шопер», «Рюкзачок», «Органайзер для рукоділля», «Чохол для горнятка», «Страви української кухні».
Зміст та методичне наповнення уроків відповідають вимогам чинної програми трудового навчання. Усі уроки побудовані відповідно до алгоритму проєктно-технологічної діяльності: детально розглянуто усі етапи проєктування виробів, технологію виготовлення та різні види оздоблення; проведено аналіз проєктної діяльності, запропоновано різні формати презентування учнями результатів проєктної діяльності та захисту проєкту.
- Проєкт «Сумка-шопер»
- Проєкт «Органайзер для рукоділля»
- Проєкт «Рюкзачок»
- Проєкт «Чохол для горнятка»
- Проєкт «Страви української кухні. ДЕРУНИ»
Ці уроки стануть у нагоді вчителям під час організації і проведення уроків у дистанційному форматі навчання, а також допоможуть їм у створенні власного навчального контенту.