Серпнева конфереція для вчителів математики – 2024

 

Освітній форум  «ОСВІТА КИЄВА ПІД ЧАС ВІЙНИ: ВИКЛИКИ ТА ПРІОРИТЕТИ НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК»

22.08.24 “Виклики та пріоритети математичної освіти на 2024-2025 н.р.”

Сертифікати
22.08.24 вчителі математики міста Києва зустрілись на серпневій конференції  у гостинній  спеціалізованій школі 202 з поглибленим вивченням природничо-математичних наук.  Учасники обмінялись думками з приводу подолання викликів і ознайомились із новими вимогами до виконання Державного стандарту, нормативними документами щодо оцінювання, організації навчання в умовах воєнного стану, рекомендаціями до використання ШІ та запровадження інклюзивного навчання (спікер І. Воротникова, завкаф ПМОТ ІПО Університету Грінченка); досвідом реалізації НУШ, зокрема формувального оцінювання навчальних досягнень з використанням  програмного забезпечення та ШІ (спікер М. Желізняк, вчитель математики СШ №202); експертною системою оцінювання “Каштан” для подолання освітніх втрат (спікер: С. Колесніков, автор розробки, вчитель математики  гімназії №191 імені П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов), розглянули проблеми асинхронного навчання математики (спікер: О.Рудик, доцент кафедри ПМОТ ІПО Університету Грінченка)  та ознайомились з досвідом патріотичного виховання та розв’язування компетентнісних задач на уроках математики (спікер: Г. Уланова-Ковальчук, КВЛ ім. Богуна).

“Які виклики перед вчителем математики на початку 2024 навчального року?”

  • Виклики та перспективи математичної освіти в 2024-2025 н.р. (Ірина Воротникова, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Київського столичного університету імені Бориса Грінченка)

  • З досвіду роботи в умовах надзвичайних ситуацій НУШ” (Микола Желізняк, вчитель математики СШ №202)
  • Патріотичне виховання на уроках математики (Ганна Уланова-Ковальчук, вчитель математики КВЛ імені Богуна)
  • Моніторинг і оцінювання на уроках математики за допомогою ЕС “Каштан” (Сергій Колесніков, вчитель математики гімназії № 191 міста Києва
  • Проблеми зростання ролі асинхронного навчання в сучасних умовах (Олександр Рудик, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Університету Грінченка

Корисні посилання:

Додатково

  1. “Якість освіти й міфи освітян” – текст виступу на секції вчителів інформатики форуму «Столична освіта: якість в умовах воєнного стану» 22 серпня 2023 року, місто Київ є за посиланням https://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/c230822/r2.pdf
  2. Воротникова І. Цифрова трансформація в умовах розвитку ШІ https://vo.ippo.kubg.edu.ua/archives/3523
  3. Бурда М., Волошина В., Тарасенкова Н. Практикум з геометрії для 7–9 класів [електрон. вид.] : збірник практико-орієнтованих задач https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/740013/

  4.         
  5.