Наукова тема кафедри ПМОТ «Формування інформаційно-освітнього середовища для професійного вдосконалення вчителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення» розпочата у 2023 році, затверджена Вченою радою університету і отримала державний реєстраційний номер 0123U104985 (6/12/2023)
Відповідно до плану виконання теми на 26.11.2024
- для визначення основних напрямів дослідження проведено 3 Всеукраїнських конференції «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога», “Розвиток природничо-математичної освіти в умовах цифровізації” (2023 рік), «Дистанційне та змішане навчання: як організувати якісний освітній процес» (2024)
- на аналітико-констатувальному етапі
- Уточнено концептуальні підходи професійного розвитку вчителів природничої, математичної, технологічної, інформатичної, галузей в умовах воєнного стану.
- розроблено та апробовано діагностичний інструментарій для оцінювання та задоволення потреб вчителів у професійному розвитку з використанням ІОС. Розроблено анкету, взяли участь 162 вчителя.
- викладачами кафедри у 2024 році підготовлено 12 статей Scopus (8 проіндексовано, 4 прийнято до друку).