28.08.2024 року в Центрі інноваційних освітніх технологій (ICR).Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулась зустріч вчителів і науковців на тему «STEAM oсвіта: виклики та пріоритети на 2024/2025 н.р.» в межах освітнього форуму «ОСВІТА КИЄВА ПІД ЧАС ВІЙНИ: ВИКЛИКИ ТА ПРІОРИТЕТИ НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК»
Учасники конференції обговорили питання викликів та перспектив розвитку STEAM освіти в умовах війни та можливостями підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (спікерка: Ірина Воротникова, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Університету Грінченка, канд. пед.наук, доцент), дізнались про досвід Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) з впровадження STEM (спікерка: Олександра Шкуренко, старший викладач кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти, координатор Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) Університету Грінченка, канд. пед.наук).
Заступник директора з НВР, вчитель інформатики Альона Шаповал представила результати регіонального експерименту “Розвиток дослідницького мислення учнів в умовах STEAM навчання на уроках інформатики» та проєкти колективу СШ №52 з поглибленим вивченням інформаційних технологій щодо підготовки учнів до створення та програмування дронів, виготовлення роботизованих систем, турнікетів за допомогою паяльних станцій, 3D.
Заступник директора Ольга Рибак та вчитель інформатики Роман Радер ліцею 141 “ОРТ” ознайомили учасників зустрічі з практиками запровадження STEAM, та організаційно-педагогічними умовами моделювання розвитку ліцею «STEAM-school», представили авторську освітню програму “Основи інженерії штучного інтелекту” та поділилися досвідом підготовки учнів до участі у Міжнародних конкурсах, проведенні STEM заходів.
Програма роботи секції:
- 10.00-10.20 “Розвиток STEAM освіти в умовах війни: виклики і перспективи” (Ірина
Воротникова, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і
технологій ІПО Університету Грінченка, канд. пед.наук, доцент).
-
- 10.20- 10.40 “Досвід Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) з впровадження
STEM” (Олександра Шкуренко, старший викладач кафедри початкової
освіти Педагогічного інституту, координатор Центру інноваційних
освітніх технологій (ICR) Університету Грінченка, канд. пед.наук) - 10.40-11.20 “STEAM освіта в умовах війни. Кейс спеціалізованої школи №52 з
поглибленого вивчення інформаційних технологій” (Альона Шаповал,
заступник директора з НВР, вчитель інформатики СШ №52). - 11.20-11.40 “Організаційно-педагогічні умови моделювання розвитку ліцею
«STEAM-school» з досвіду роботи НВК №141 «ОРТ» м. Києва (Ольга
Рибак, заступник директора НВК 141 “ОРТ”, Роман Радер, вчитель
інформатики НВК 141 “ОРТ”) - 11.40-12.00 Обговорення. Підведення підсумків
- 10.20- 10.40 “Досвід Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) з впровадження