Психологія
Куратор: Хоменко Олена Анатоліївна, o.khomenko@kubg.edu.ua
розробила та впровадила навчальні модулі очної та дистанційної форми навчання.
№ | Автор | Назва модуля | Кількість годин в сертифікаті |
1 | Хоменко О.А. | “Психологія творчості в педагогічній діяльності” | 20 |
2 | Хоменко О.А. | ““Мотивація в діяльності освіті” | 20 |
3 | Хоменко О.А. | “Керування емоціями і поведінкою в професійній діяльності”, | 20 |
4 | Хоменко О.А. | “Професійно-особистісне зростання педагогів” | 20 |
5 | Хоменко О.А. | “Основи медіаграмотності” | 20 |
6 | Хоменко О.А. | Розвиток емоційної сфери дітей дошкільного віку | 20 |
7 | Наумова В.Ю. | Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: організаційно-управлінський аспект | 20 |
8 | Наумова В.Ю. | Педагогічна діагностика: технологія розробки тестових завдань і тестів”, | 20 |
9 | Воробей С.Й. | Атестація педагогічних працівників | 10 |
10 | Хоменко О.А. | Психологічна допомога в процесі дистанційного навчання. | 10 |
Тренінги (Модулі психолого-педагогічного напряму)
- Профілактика емоційного та професійного вигорання (тренінг): ознайомлення
слухачів з поняттями емоційне та професійне вигорання, виявлення симптомів та
розробка шляхів самодопомоги. - Розвиток комунікативних компетентностей у педагогічних працівників
(тренінг): опанування навичками ефективного міжособистісного спілкування та - Професійно-особистісне зростання педагогів (тренінг): актуалізація
професійного потенціалу педагогів, визначення внутрішніх ресурсів професійного
зростання, формування професійної компетентності педагога - Основи медіа грамотності (тренінг): формування у педагогічних працівників
певних знань і умінь з основ медіаосвіти, медіапедагогіки та аудіовізуальної грамотності. - Мотивація професійної діяльності педагога (тренінг): сприяти формуванню
мотивації професійної діяльності сучасного педагога, активізувати внутрішні ресурси
педагога до самореалізації у своїй професії, стимулювати бажання на підвищення свого
професійного рівня та дослідити внутрішні психічні чинники, удосконалення методів і
прийомів роботи. - Тренінг керування емоціями й поведінкою у професійній діяльності: розвиток
емоційної компетентності, досягнення усвідомленої гнучкості в управлінні власними
емоційними реакціями та інших, що дозволяє впевнено рухатися в світі емоційного
вибору, підвищення толерантності до невдач та невизначеності, конструктивне ставлення
до помилок.