Автор проєкту – Воротникова Ірина, виграла індивідуальний грант House of Europe (House of Europe Opportunities 2021/2022) для реалізації проєкт “STEM лабораторія вчителя: онлайн-навчання”.
- Експерт і консультант проєкту – Olga Dziabenko, спеціаліст з впровадження інноваційних технологій навчання в лабораторії Університету Деусто (Іспанія). Ольга Дзябенко є відомим міжнародним фахівцем з організації і реалізації проєктів із впровадження інновацій в освіті, зокрема STEAM, таких як Next-Lab (H2020, 731865), Go-lab (FP7, 317601) зі створення Go-lab екосистеми та підтримки вчителів щодо впровадження інноваційних методів, організації дистанційного навчання inSteam (2019-1-ES01-KA201-06421), TIWI (2018-1-LT)!-KA201-047065), Moped (586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) та ін.
- Мета проєкту: професійний розвиток вчителів, формування предметно-методичних та цифрових компетентностей проведення практичних і лабораторних робіт з використанням ІКТ, реалізація проєктів STEM онлайн, використання систем підтримки дистанційного навчання для організації співпраці та проєктної діяльності учнів онлайн.
Реалізація проєкту:
Проведення майстер-класів та вебінарів для вчителів:
-
- 11.11.2021 о 16.00 V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, ІННОВАЦІЇ» Сайт конференції Сертифікати учасників
Вебінар «STEM лабораторія вчителя: онлайн навчання»
Доповіді:
- Воротникова Ірина “Реалізація STEAM освіти в онлайн середовищах”
- Косик Вікторія “Mozabook як засіб роботи над STEAM проєктами“
- Сапсай Ірина ” Онлайн-інструмент European Scientix STEM School Label. Основні критерії викладання та планування STEM-освіти у закладі освіти“
Майстер класи:
Реєстрація на майстер- класи Ольги Дзябенко та дистанційний курс “STEM лабораторія вчителя: онлайн навчання” (Форма реєстрації)
Сесія 1. Грудень. Принцип справедливості за дизайном: принципи UDL (універсальний дизайн для навчання) В класі STEM.
Презентація Дзябенко Ольги “STEM в інклюзивному з елементами дослідницького навчання середовищі школи
- Відеозапис https://youtu.be/gyZ9D0kSsGQ
- Домашнє завдання
- Презентація Воротникової Ірини Створення простору для співпраці і дослідження Graasp
- Простір навчання в проєкті
Оцінювання майстер- класу (анонімне)
Сесія 2. Січень. Ваш перший навчальний простір для дослідження: Використання запитів у STEM-класі. Екосистема Go-Lab на основі Inquiry-Based Science Learning.
- Презентація Дзябенко Ольги Ваш перший навчальний простір для дослідження: Використання запитів у STEM-класі. Екосистема Go-Lab на основі Inquiry-Based Science Learning.
- презентація Дзябенко Ольги (українською)
- презентація Дзябенко Ольги (англійською)
- відеозапис майстер-класу 2
- Воротникова І. Інструкція “Як створити простір. Звичайний простір та дослідницький простір”
- Запитання до спікера
Сесія 3. Лютий. Практика соціальної інклюзії – дослідження на основі запитів у STEM-класі.
Презентація Дзябенко Ольги Практика соціальної інклюзії – дослідження на основі запитів у STEM-класі.
Відеозапис https://youtu.be/wiSpO4gVCb4
Результати навчання:
- Характеризувати соціальні інклюзивні характеристики;
- Використовувати соціальні інклюзивні підходи;
- Створювати навчальний простір/урок для інклюзивного запиту
Участь в майстер-класах – безкоштовна для всіх учасників.
Навчання є безкоштовним:
- для освітян міста Києва (крім приватних закладів)
- для учасників з інших областей України та приватних закладів міста Києва безкоштовно протягом реалізації проєкту (до 14 квітня 2022 р.).
Всі матеріали будуть адаптовані та представлені в дистанційному модулі українською мовою.
За результатами навчання Ви отримаєте
- за умови реєстрації та участі – електронний сертифікат учасника(учасниці) майстер-класу (ів)
- за умови навчання і виконання завдань майстер класів – електронний сертифікат про підвищення кваліфікації на 30 годин Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
- матеріали майстер-класів буде розміщено:
- на сайті (http://kpmot.ipo.kubg.edu.ua),
- ЮТУБ каналі кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (https://www.youtube.com/channel/UCdyAqPAO0UxjMH2gOY7PgFw)
- у дистанційному модулі «STEM лабораторія вчителя: онлайн навчання» (https://elearning.ipo.kubg.edu.ua).
Тьютор, модератор: Воротникова Ірина, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед.наук, доцент, i.vorotnykova@kubg.edu.ua/
ПРОГРАМА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
|
Автор: Olga Dziabenko
Дата: 21 грудня 2021 року, вівторок
Час: 15.00 (за Київським часом)
Місце: покликання буде надіслано на електронну пошту за 1 день до початку заходу
Передумови сеансу: немає
Результати навчання: після цієї сесії вчителі матимуть можливість:
- розуміти інклюзію в класі і в суспільстві;
- розуміти і пояснювати принципи UDL;
- використовувати принципи UDL в класі;
- перетворювати традиційний навчальний дизайн в інклюзивний.
Розклад:
25′ – State-of-art
20′ – справедливість, рівність та інклюзія
30′ – принципи UDL в класі
15′ – обговорення, запитання та пояснення домашнього завдання
|
Автор: Olga Dziabenko
Дата: 25 січня 2022,
Час: 15.00 (за Київським часом)
Місце: покликання буде надіслано на електронну пошту за 1 день до початку заходу
Результати навчання: після цієї сесії вчителі матимуть можливість:
- розуміти підхід до навчання на основі запитів;
- пояснювати, що таке навчальний простір для досліджень (ILS)/ Урок;
- використовувати екосистему Go-Lab (платформа обміну та підтримки, платформа для створення та навчання);
- створити обліковий запис Graasp;
- отримати навички додавання елементів до ILS.
Розклад:
15′ –навчання на основі запитів
10′ – екосистема Go-Lab
50′ – Платформа Graasp, ILS та її елементи
15′ – Обговорення, запитання та пояснення домашнього завдання
|
Автор: Olga Dziabenko
Дата: 22 лютий 2022, 15.00,
Час: 15.00 (за Київським часом)
Місце: покликання буде надіслано на електронну пошту за 1 день до початку заходу
Передумови сесії: участь у сесії 1 та 2, подання завдання
Результати навчання: після цієї сесії вчителі матимуть можливість:
- описати соціальні інклюзивні характеристики;
- використовувати соціальні інклюзивні підходи;
- створити інклюзивний простір для навчання на основі запитів / урок.
Розклад:
10′ – визначення соціальної інклюзії
50′ – соціоекономічний, культурний, відкритий підходи до шкільної освіти
15′ – найкращі практики впровадження в STEAM програмах
15′ – Обговорення, запитання та пояснення домашнього завдання