Шановні колеги, до Вашої уваги представляємо ресурси Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка для надання допомоги вчителям, учням, батькам з питань дистанційного навчання
Посилання на сайт Департаменту освіти і науки м. Києва за категоріями
Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія /за наук. ред. І.П. Воротникової. — Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. — 256 с. ISBN 978-617-658-027-0 Покликання |
Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб. Упоряд.: Воротникова І.П,. Чайковська Н.В. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. 456 с. посилання |
Дистанційне та змішане навчання в школі. Путівник /Упоряд. Воротникова І.П. К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. 2020. 48 с. посиланння |
Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник ІІ. З досвіду роботи освітян міста Києва: навч.метод посіб. упоряд. С.В.Івашньова, Н.М. Дика, К.О. Линьов, О.В. Хмельова-Токарєва, І.П.Воротникова; за заг.ред. М.Ф.Войцехівського, С.В.Івашньової, О.Г. Фіданян.-К.:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2021.-420 с.Посилання |
Посилання на викладачів кафедри щодо роботи в умовах дистанційного навчання на різних предметах)
Рекомендації до календарного планування в період січень-лютий 2021 р
Досвід вчителів:
- Ходзицька І.Ю. , вчитель трудового навчання ЗНЗ І-ІІІ ст. «СЗШ № 243»
Подільського району м. Києва Тема. Візуалізація навчального контенту - Кириченко О.О, вчитель трудового навчання школи І-ІІІ ст. № 238 Деснянського району м. Києва Форми контролю знань та оцінювання навчальної діяльності учнів
- Пірог А.Г., вчитель трудового навчання гімназії 267 Інтерактивна дошка «Padlet» — цікавий ресурс для мотивації учнів до навчання
- Рябих С.М., вчитель географії гімназії 267. Досвід викладання географії в умовах дистанційного навчання
Модулі з підготовки до дистанційного навчання та використання цифрових сервісів:
№ | Автор | Тема | Години |
1 | Воротникова І.П. | “Організація та особливості змішаного навчання” | 20 |
2 | Воротникова І.П. | Організація та особливості дистанційного навчання | 20 |
3 | Гавронський В.В. | Організація навчання за технологією “Перевернутий клас” | 20 |
4 | Гавронський В.В. | Як використовувати відео на уроці та в дистанційному навчанні | 20 |
5 | Воротникова І.П. | “Контроль і оцінювання навчальної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання” | 30 |
6 | Уманець В.О. | Teams в організації освітнього процесу | 30 |
7 | Гавронський В.В. | Онлайн сервіси для створення тестів і анкет | 30 |
8 | Сапсай І.В. | Створення вправ та завдань для оцінювання навчальних досягнень | 10 |
9 | Рудик О.Б. | Вимоги до навчально-методичного забезпечення дистанційного та змішаного навчання інформатиці | 30 |
10 | Гавронський В.В. | Комп’ютерні симуляції та методика їх використання під час навчання фізики | 30 |
11 | Якунін Я.Ю. | Особливості дистанційного та змішаного навчання біології та хімії | 10 |
12 | Філоненко І.О. | Особливості дистанційного та змішаного навчання хімії | 20 |
13 | Косик В.М. | Організація дистанційного та змішаного навчання на уроках географії за допомогою програмного засобу Mozabook | 30 |
14 | Чанцева Н.І. | Методика вивчення географії в умовах змішаного і дистанційного навчання | 30 |
15 | Рак Л.М. | «Дистанційна та змішана форми викладання предметів «Трудове навчання» і «Технології» | 20 |