Результати конференції «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога».

 24 травня в межах “Фестивалю науки – 2023” в Київському  університеті імені Бориса Грінченка кафедрою природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти у співпраці з Запорізьким та Миколаївським обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти, ГО Центр освітніх ініціатив “Толока” та “Центром освітніх ініціатив та інновацій” проведено III Всеукраїнську науково-практичну онлайн конференцію «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога».

В конференції взяли участь 107 учасників: учителів (52,3%), науково-педагогічних працівників (29,7%), керівників закладів освіти (10,9%), методистів інститутів післядипломної освіти (9,8%), аспірантів, логопедів, психологів, спеціалістів відділів освіти, керівників гуртків (7,1%) 21 області України, в тому числі Херсонської, Луганської Донецької. Найбільше учасників зареєструвалось з міста Києва (32,6%), Запорізької (15,4 %), Харківської (10,8%), Київської (8,4%) областей.

Схвальні відгуки щодо організації та змісту конференції надали 76% учасників.

Модератор конференції: Воротникова Ірина Павлівна, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти, канд. пед. наук, доцент.

З доповідями виступили: Морзе Н.В., професор кафедри комп’ютерних наук і математики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН УкраїниОсвітні тренди в контексті європейських інтеграційних процесів”, Гура Т.Є., проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності КЗ “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”, доктор психологічних наук, професор “Суспільство 5.0 та  Освіта 5.0: психологічні роздуми”,   Чернікова Л.А., проректор з навчально-методичної роботи, доцент кафедри інформатичної та технологічної освіти Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. пед. наук, доцент “Моніторинг готовності педагогів до впровадження STEM-підходів у навчання”, Захар Ольга Германівна, заступник директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. пед. наук “Методика формування ключових компетентностей на уроках інформатики”, Воротникова Ірина Павлівна, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук, доцент “Штучний інтелект в освіті. Чого більше переваг чи недоліків ?”,   Просіна О.В., завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО “Університет менеджменту освіти” НАПН України, канд. пед. наук, доцент “Використання силабусу в процесі підвищення кваліфікації: науковий диспут”, Косик В.М., старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка “Е-підручники та е-додатки як цифрові інструменти для реалізації дистанційного навчання”, Гавронський В.В., старший викладач  кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка “Організація дослідницької роботи школярів з фізики під час дистанційного навчання”, Рудик О.Б., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Київського університету імені Бориса,  канд. фіз. мат. наук, доцент “Забезпечення викладання програмування з використанням мов, актуальних у сучасній індустрії програмного забезпечення”, Заплатинський В.М., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка,  канд. с.г.  наук. “Безпека дистанційного, змішаного та очного навчання під час війни”, Якунін Я.Ю., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка,  канд. хім. наук “Аналіз ефективності навчального контенту через додаток YouTabe Studio”, Уманець В.О., старший викладач  кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка “Професійний розвиток вчителя з використанням ІКТ як умова високого рівня його професійної діяльності”.

Відповідно до аналізу дискусій та результатів анкетування учасників програмним комітетом підготовлено рішення  ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції  «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога».

Для учасників, які зареєструвались (70 осіб), але не змогли взяти участь у синхронному дистанційному форматі конференції, програмним комітетом надано покликання на матеріали конференції (відеозапис, окремі презентації).